Наступного року Дрогобицький водоканал планує створити он-лайн кабінет споживача

 

КП “Дрогобичводоканал” вивчає можливості розробки програмного забезпечення для створення на своєму офіційному сайті кабінету споживача. Перспектива подавати показники лічильника та проводити сплату за отриману послугу для абонентів підприємства може стати реальністю уже з початку наступного року. Про це у прямому ефірі радіо “Франкова земля” заявив начальник водоканалу Роман Шагала.

З його слів, підприємство цього року взяло курс на поглиблення комунікації із споживачами. Для цього нещодавно відновлено офіційний сайт водоканалу та створено сторінку у соціальній мережі фейсбук.

– Акцент на вдосконалення комунікаційних потужностей зроблений передусім до того, аби формувати у споживачів об’єктивне розуміння про роботу КП “Дрогобичводоканал” і оперативно доносити до них актуальну інформацію, – мотивував керівник комунального підприємства.