Марні втрати води у помешканні – затоплення сусідів та додаткові витрати


Дуже часто стикаємося з ситуаціями, коли у помешканнях споживачів виявляємо витоки на з’єднаннях водяних труб, зливних бачках, тріщини та пошкодження фільтрів, кранів, лічильників. Господарі майже ніколи не звертають уваги на стан водяних комунікацій. Аж поки усе не закінчиться, наприклад, затопленням квартири сусіда…
Споживачі, в яких встановлений лічильник, отримавши квитанцію із сумою, більшою ніж зазвичай, швидше мотивовані оглянути водяні комунікації у квартирі і встановити причину, яка призвела до додаткових фінансових витрат.
Дещо інша ситуація зі споживачами, які отримують послугу за нормою. Часом їм байдуже: підтікає зливний бачок чи несправний кран. Однаково збитки ляжуть на плечі водоканалу. Саме байдужіть споживачів такої категорії спричиняє марні втрати води у багатоповерхівках, які загалом виливаються у великі збитки для підприємства.
Просимо пильнувати стан водяних комунікацій у своїх помешканнях. Адже у споживанні такого життєво важливого ресурсу як вода байдужість неприпустима!