Водоканал недоотримує понад 3 мільйони гривень


Міністерство розвитку громад та територій України опублікувало роз’яснення щодо надання комунальних послуг та їх оплати https://www.minregion.gov.ua/press/news/minregion-nadav-rozyasnennya-komunalnym-pidpryyemstvam-shhodo-oplaty-poslug-v-umovah-karantynu/, у якому застерегло у час карантину постачальників комунальних послуг припиняти їх надання населенню та не нараховувати пеню за невчасну сплату рахунків. Схоже, у цьому роз’ясненні забули про закон ланцюжкової реакції і не згадали, як підприємствам утримати безперебійну діяльність, недоотримавши за надані послуги велику частину надходжень. Рівень оплати населення за послуги КП “Дрогобичводоканал” на 27 березня становить 68%. У розрізі місячних надходжень підприємство недоотримує 1 млн 200 тис. грн. від населення та 1 млн 900 тис. грн від оптового споживача ТзОВ “Трускавецький водоканал”, що становить 30% від усього доходу водоканалу.
Підприємство перейшло у режим жорсткої економії, зокрема, працівників буде переведено на скорочений робочий графік.
-Через низку об’єктивних економічних причин платоспроможність за електрику українських водоканалів “кульгала” навіть в економічно стабільний період, – каже начальник КП “Дрогобичводоканал” Роман Шагала. – Сьогодні порушений фінансовий ланцюжок. Недоотримавши кошти за надані послуги, водоканал не зможе своєю чергою у встановлений термін та у повному обсязі, як це передбачено у договорі, виконати фінансові зобов’язання перед енергопостачальною компанією, не кажучи вже про зарплату, податки та інші витрати. Тому в такій ситуації ризик припинення водопостачання залишається і зняти його самостійно підприємство не зможе.