
У ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» було розділено лічильники води на комерційні та розподільні. До комерційних належать лічильники води у приватних будинках та лічильники, які облікують всю воду у багатоквартирних будинках (сьогодні у Дрогобичі та Стебнику таких є 7). Розподільні – це квартирні лічильники.
Відповідно до змін до ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», ст.17 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірку квартирних лічильників відповідає споживач та проводить її власним коштом.
Міжповірочний інтервал вузла обліку води становить 4 роки. Якщо ви точно знаєте, що протягом останніх 4-х років лічильник не був повірений, це означає, час його повірки настав. Також у квитанціях навпроти номера лічильника зазначена дата останньої повірки та нагадування про те, що засіб обліку потребує повірки.
В іншому випадку можете зателефонувати до кол-центру водоканалу 0800300118. Оператор надасть вам інформацію про дату останньої повірки вашого засобу обліку.
Повірку лічильника можна здійснити:
- у Дрогобицькому відділенні метрології та оцінки відповідності ДП «Львівстандартметрологія» у на вул. Б. Лепкого,10 (лічильник слід демонтувати і доставити туди);
- скористатися послугами фірм, які здійснять повірку безпосередньо у квартирі без демонтажу лічильника.
Якщо Вашому лічильнику понад 12 років, то раціонально буде не здійснювати його повірки, а провести заміну на новий.
У випадку не проведення вчасної повірки квартирного лічильника його показники не беруться до уваги. Таким споживачам нарахування за послуги, відповідно до законодавства, проводиться згідно з нормами водоспоживання.