Як відбувається метрологічна повірка засобів обліку води?

Метрологічна повірка є плановою і проводиться раз на чотири роки;

спеціалісти служби метрологічної повірки попередньо інформують споживача про час проведення повірки засобу обліку;

споживачу фахівець  КП «Дрогобичводоканал» має пред’явити документ – повідомлення про проведення повірки;

після надання доступу до лічильника працівник водоканалу передусім перевіряє засіб обліку на відсутність пошкодження, наявність на цілісність пломб водоканалу та держстандарту;

якщо нема зауважень, то лічильник споживача демонтують, а натомість встановляють підмінний. При цьому представник підприємства складає акт про демонтаж  одного лічильника та монтаж іншого;

демонтований лічильник скеровують у центр метрології та стандартизації, де на спеціалізованих повірочних установках проводиться метрологічна повірка;

якщо лічильник відповідає паспортним параметрам, то видається свідоцтво про його повірку. Такий лічильник представники водоканалу монтують на його попереднє місце, склавши знову два акти: про демонтаж підмінного лічильника та монтаж повіреного;

у випадку виявлення відхилень від параметрів видається довідка про непридатність лічильника. Споживачу, лічильник якого виявився непридатним до роботи, замінюють його на новий коштом водоканалу (послуга входить до абонентської плати у приватному секторі). Після встановлення такий лічильник представники водоканалу опломбовують та складають відповідний акт;

усі акти, які складаються при монтажі та демонтажі лічильників, також підписує споживач. Відтак усі зміни про проходження метрологічної повірки або ж заміни лічильника на новий вносяться в облікову базу водоканалу.