Ще раз про те, як правильно подавати показники

Шановні споживачі!!! КП “Дрогобичводоканал”  надає Вам нові можливості подавати покази водомірів. На сайті активований он-лайн додаток «Комірка споживача». Зареєструвавшись там, ви маєте змогу подати показники лічильників, завантажити рахунок-квитанцію та відслідковувати рух коштів та нарахування. Оскільки чимала кількість наших споживачів при подачі показників припускаються типових помилок, ще раз оприлюднюємо алгоритм цієї процедури

Як зареєструватися?

На офіційному сайті КП «Дрогобичводоканал» http://vodokanal.drohobych.com.ua  знаходимо вкладку «Комірка споживача» (фіолетовим кольором виділена) та клацаємо на неї.

 

 

Ознайомившись з вищенаведеною інформацією, натиснути кнопку «Комірка споживача».

 

З’являється вікно, у правому верхньому куті якого є значок Реєстрація. Натискаємо на нього.

 

Тоді відкриється вікно, де необхідно ввести свої дані –особовий рахунок, сума заборгованості/переплати та Ваша електронна пошта.

Часто  у абонентів виникають проблеми із пунктом –  сума заборгованості/переплати.

У цю комірку необхідно ввести суму, якщо з боргом, то із знаком мінус «-»,  наприклад,  якщо « Борг на початок місяця» становить 100,00 грн, то необхідно ввести дані так –    «-100,00» .

Сума переплати вноситься без будь-яких знаків, тобто, з попереднього прикладу, вносимо «100,00».

Де ця сума зазначена? –  сума вказана в останній за періодом квитанції у першому рядку – «Переплата/борг на початок місяця» –

 

 

 

 

Натиснути зелену кнопку Підтвердити –

 

При умові успішної реєстрації  на Вашу електронну поштову скриньку прийде лист від КП «Дрогобичводоканал» з паролем.  Будь ласка, скопіюйте його та вставте у поле Пароль у вікні Авторизація користувача, а також введіть Ваш особовий рахунок. Натисніть зелену кнопку  Підтвердити –

 

 

 

Ура! Вітаємо! Ви зареєстровані!

Якщо ж Ви помилково ввели неправильну електронну поштову адресу, будь ласка, зверніться у текстовому форматі –   повідомленням на VIBER- (097) 28-14-728. Така «помилкова» реєстрація буде анульована. Ви  зможете повторно зареєструватися, вказавши правильну електронну пошту.

 У Вашій Комірці Ви можете побачити три вкладки – Показники, Розрахунки, Оплата.

Для подачі показів водоміра скористуємося вкладкою Показники:

 

 

 

 

У цьому вікні Ви можете подати показник, клацнувши на кнопку «Подати показник», яка  у активному стані з 10 по 28 число поточного місяця.  До 10 числа та після 28 числа покази не приймаються, оскільки це звітний період , тому зміни не проводяться.

 

При наявності у абонента двох і більше лічильників необхідно вносити покази  окремо, тобто у лівому куті вказано  порядковий номер та заводський номер. У фотоприкладі наведено – 1 (114901), тобто у абонента 1 лічильник із заводським номером 114901, якщо є два лічильники, то це буде відображено –  2 (123456) чи при наявності трьох лічильників – 3 (123456).

 

Наступна вкладка – Розрахунки

 

 

Тут Ви можете контролювати нарахування, суми пільг чи субсидій, оплату, що проводилася, заборгованість. Є можливість завантажити рахунок-квитанцію (не очікуючи поки контролером будуть рознесені квитанції у поштові скриньки), клацнувши синю кнопочку  «Завантажити рахунок».

Наступна вкладка – Оплата.

 

 

Тут все просто – вказана сума до оплати у поточному місяці за попередній місяць. Працюємо над тим, щоб оплату здійснювати он-лайн. Поки що ця можливість недоступна.

 

Надіємося, що цей експрес-курс   Вам допоможе.

 

З  питаннями, що Вас цікавлять, будь ласка, звертайтеся у текстовій формі – повідомленням на Viber 097-28-14-728.