Фахівці кол-центру КП «Дрогобичводоканал» щомісяця обслуговують 3-4 тисячі споживачів

Невдовзі буде 5 років, як у КП «Дрогобичводоканал» для обслуговування споживачів сформований кол-центр. Оператори приймають телефонні дзвінки, шляхом яких споживачі мають можливість подати показники, а також з’ясувати будь-яку інформацію щодо надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

Левова частка звернень пов’язана із заборгованістю,порядком проведення пломбування, розпломбування засобів обліку, переоформлення документів про зміну власника помешкання. Також фахівцям кол-центру часто повідомляють про аварії на мережах. Цю інформацію вони передають відповідним структурам підприємства для реагування.

Ще однією функцією цього підрозділу  є «живий»прийом споживачів. Їм спеціалісти кол -центру надають консультації та допомогу з оформлення потрібних документів.

Також оператори приймають відомості від контролерів служби збуту та вносять їх у базу водоканалу.

За підрахунками, на місяць в середньому фахівці кол-центру КП «Дрогобичводоканал» обслуговують 3-4 тис. споживачів. Особливо насичені роботою дні у другій половині місяця. Отримавши квитанції, споживачі телефонують, щоб отримати відповіді на свої питання.

У цей період  телефон не замовкає. Часто у ньому можна почути роздратування та лайку.  Тримати планку культури спілкування, зізнаються оператори, допомагає досвід.

– Розуміємо , що час сьогодні непростий. Суспільний неспокій відбивається на усіх.   Іноді складається враження, що людина телефонує спеціально потріпати нерви, а не вирішити свою проблему.  Завжди намагаємося  дійти до розуміння. Та все ж здебільшого до нас звертаються культурні та ввічливі споживачі, – діляться працівниці кол-центру.

Трапляються і кумедні випадки. Не рідкість, коли до кол-центру Дрогобицького водоканалу телефонують  з Одеської, Вінницької чи Київської області. Мовний акцент видає одразу. Оператори остаточно переконуються , що дзвінок нетутешній, коли  співрозмовники називають неіснуючу у Дрогобичі вулицю. Така ціна помилки, якщо люди набирають перший-ліпший номер телефону кол-центру водоканалу, який побачили в інтернеті…

Нагадуємо, працює кол-центр КП «Дрогобичводоканал» щоденно з 08:00 до 17:00, крім суботи та неділі.

Тел. : 0800-300-118