У семирічній судовій тяганині Верховний Суд України визнав правомірність дій КП “Дрогобичводоканал”


Нещодавно Верховний Суд України визнав правомірність дій водоканалу у відносинах із споживачем, який сім років позивався проти підприємства у судах різних інстанцій. Скаржник не погоджувався з донарахуваннями КП “Дрогобичводоканал”, встановленими за порушення умов водоспоживання, а саме – лічильник в цього споживача був встановлений неправильно і “відмотував куби назад”. Він апелював до судових інстанцій зобов’язати КП “Дрогобичводоканал” зробити метрологічну повірку його засобу обліку, здійснити перерахунок та ще й просив про відшкодування моральної шкоди.
Навіть після того, як Верховний Суд України визнав правомірність усіх дій КП “Дрогобичводоканал”, самовпевнений скаржник не виконав рішення найвищої судової інстанції – не провів повірку лічильника і не погасив наявний борг, який невпинно зростає. Адже замість споживання за показами лічильника, яке можливе після його повірки, нарахування за послугу ведуться за нормою споживання, а це понад 1 тис. грн на місяць. Попри багаторічну судову тяганину, цей споживач тепер свідомо втягує себе у фінансову кабалу. А безпідставно скаржитися уже нема куди…
Ця справа могла б закінчитися і не розпочавшись, якби споживач на початку був готовий визнати свої помилки та йти на компроміс.