Подавайте показники правильно!

Шановні абоненти! Уже другий місяць підприємство надає вам нові зручні можливості передачі показників лічильників шляхом SMS-повідомлення, VIBER- повідомлення та через он-лайн додаток «Комірка споживача».Проаналізувавши результати за листопад,   звертаємо вашу увагу на  допущені типові помилки,  які стоять на заваді успішності нашої з вами співпраці:

  1. Показники деякі абоненти подають,  не дотримуючись визначеного порядку (послідовності відомостей). Тому ще раз нагадуємо, що повідомлення має містити інформацію такої структури: особовий рахунок (номер контракту), номер лічильника, його показник. Зразок: 11111 22222 00333, де 11111- номер особового рахунку,22222– номер лічильника(може також бути чотиризначне, шестизначне та семизначне число), 00333 – показник лічильника.

При зміні послідовності вказаної інформації показник не буде коректно відображено (тобто показник водоміра не прийнято). Також часто споживачі надсилають SMS та VIBER- повідомлення без особового рахунку та номера водоміра, вказуючи лише показник. Такі покази не зараховуються також, оскільки за номером телефону, з якого надіслане повідомлення,  неможливо ідентифікувати абонента.

2. Недостатньо надсилати на Viber фотоповідомлення з квитанцією попереднього періоду, не вказавши при цьому фактичних показників, або надсилати фото циферблата водоміра без особового рахунку.

3. Візьміть до уваги: термін подачі показників –  з 10 по 28 число!!!! 29 числа показники не будуть зараховані!!!