Повірка лічильників:правові та технічні норми її проведення

 

З 1 серпня КП “Дрогобичводоканал” розпочало здійснювати повірку лічильників. У службі збуту підприємства підсумовують, що на 7 вересня демонтовано 231 засіб обліку води, 151 з них після проходження повірки повернуто і встановлено абонентам.

Про процедуру здійснення повірки – у коментарі начальника служби збуту КП “Дрогобичводоканал” Романа Яджака:

– Повірку проводить Дрогобицька філія ДП “Львівстандартметрологія”, розташована на вул. Б. Лепкого. Основні етапи здійснення повірки: демонтаж лічильника, доставка його до місця повірки, повірка на повірочній установці,монтаж лічильника на попереднє місце. У разі виявлення непридатності засобу обліку води ДП “Львівстандартметрологія” видає довідку, на підставі якої абонент має власним коштом придбати новий прилад обліку. Після демонтажу лічильника наші працівники складають відповідний акт про це, а засіб обліку доставляють до місця повірки. Натомість споживачу встановлюємо тимчасовий водомір з підмінного фонду. Про здійснення запланованої повірки абонентів повідомляємо заздалегідь. Перед демонтажем засобу обліку представник водоканалу зобов’язаний пред’явити cпоживачу скерування на проведення повірки, яка здійснюється на підставі ЗУ “Про метрологію і метрологічну діяльність”. Також прерогатива працівника водоканалу – здійснити огляд лічильника щодо відсутності механічних пошкоджень та ознак самовільного втручання у роботу приладу, перевірити наявність і цілісність пломб, стан різьбових з’єднань, наявність відбитків повірочного тавра. Демонтаж та монтаж лічильників задокументовуються актами і здійснюються лише у присутності споживача”.

Нагадаємо, відповідно до нещодавньої постанови НКРКП повірка засобів обліку води для абонентів-мешканців багатоповерхівок включена у вартість тарифу. Адміністрація КП “Дрогобичводоканал” доводить до відома споживачів, що регламентований законодавством міжповірочний інтервал лічильників становить 3-4 роки.

 Ось так виглядає процес повірки лічильників:

img_0097 img_0098