Здійснивши заміну водопроводу у пров. Садовому, водоканал зробив перший крок до впорядкування споживання послуги у приватному секторі


КП “Дрогобичводоканал” у пров. Садовому провело повну заміну замортизованого вуличного водопроводу на сучасний – поліетиленовий. Також власники будинків замінили на нові вводи до своїх помешкань, таким чином майже виключивши ймовірність виникнення аварії та втрат води у цілому провулку.
Після завершення робіт, підприємство врегулювало взаємовідносини зі споживачами цього провулку. Показник врегулювання досить високий: із 33 абонентів пров. Садового договір з водоканалом переуклало 28. Два абоненти відмовилися від централізованого водопостачання.
Важливо, що споживачі поновили у водоканалі усі необхідні документи, які є правовою базою надання послуги. Вдалося дещо поліпшити ситуацію щодо обліку води: два споживачі прислухалися до рекомендацій водоканалу і встановили водоміри, 5 мешканців провулку продовжують отримувати послугу без лічильників.
Щоб вийти на якісно новий етап співпраці,такий алгоритм врегулювання взаємовідносин водоканал поступово намірений пропонувати всім споживачам приватного сектору.