Щомісячне подання показників – підстава для коректного нарахування


Уже два роки у КП “Дрогобичводоканал” працює кол-центр. Зателефонувавши на номер 0800-300-118, можна

  • подати показники лічильника;
  • уточнити інформацію щодо нарахувань чи боргів;
  • отримати інформацію щодо опломбування і розпломбування лічильника та з’ясувати інші питання.
    Як зазначають спеціалісти кол-центру, останнім часом найбільша кількість звернень споживачів стосуються з їхніх слів “некоректних” нарахувань за спожиті послуги.
    З огляду на це нагадуємо, що споживачам, які щомісяця не подають показники лічильника, нарахування здійснюється згідно із середніми показниками за останні 12 місяців. Тому для уникнення будь-яких непорозумінь вкотре просимо пам’ятати про обов’язкове подання показників ЩОМІСЯЦЯ.