Роз’яснення щодо балансової належності комунікацій водопостачання та водовідведення

 

  Зважаючи на численні усні та письмові скарги щодо неполадок у мережі водопостачання та каналізації житлових будинків і квартир, висунуті у зв’язку з цим звинувачення у бездіяльності  КП «Дрогобичводоканал», вважаємо за потребу інформувати, що відповідно до Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань ЖКГ України від 27 червня 2008 року № 190, зареєстрованих Міністерством юстиції України від 7 жовтня 2008 року № 936/15627, виробник (водоканал) обслуговує мережі водопостачання та водовідведення, споруди і обладнання, які перебувають у нього на балансі. Внутрішньобудинкові мережі водопостачання та водовідведення разом з будинком є власністю балансоутримувача будинку. На балансі КП «Дрогобичводоканал» ці комунікації ніколи не були, тому ніяк не може стояти питання про їхнє обслуговування підприємством, претензії до якого при виникненні проблемних ситуації у мережі водопостачання та водовідведення є  абсолютно безпідставні.  Повну відповідальність КП «Дрогобичводоканал» несе  лише за ті комунікації, які є у нього на балансі, а це: 232 км водопроводу і 108,8 км каналізаційної мережі. Вартість  утримання та  обслуговування саме такого кілометражу комунікацій закладена у чинний тариф.

  Адміністрація підприємства з розумінням ставиться до того, що часто споживачі  стають заручниками ситуацій, однак підприємство не може перебирати на себе виконання непередбачених йому функцій. При цьому варто пам’ятати: якщо ваш житловий фонд –  ОСББ і у вашій внутрішньобудинковій мережі  виникли проблеми з водопостачанням та водовідведенням, то перш за все з клопотанням ви маєте звернутися до голови вашого багатоквартирного об’єднання. Саме голова ОСББ уповноважений укласти угоду зі спеціалізованою службою, яка на підставі договору зобов’язана виїхати і владнати проблему.

 Нагадуємо, у разі виникнення аварійної ситуації з водопостачанням чи водовідведенням, за потреби зняти пломбу з приладу обліку води КП «Дрогобичводоканал»  встановив досить сприятливу умову: вам достатньо зателефонувати до диспетчерської служби водоканалу і повідомити про зумовлену аварією потребу зняти пломбу. З’явитися на підприємство і оформити заяву про зняття пломби з лічильника ви зобов’язані не пізніше ніж наступного дня.