
Впродовж першого півріччя 2025 року 3900 споживачів, які мешкають у квартирах, здійснили метрологічну повірку відповідно до вимог ст. 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», що становить 15 % від споживачів у багатоквартирних будинках.
36 % споживачів замінили свої квартирні лічильники води на нові.
21 % споживачів здійснили повірку з демонтажем та проведенням повірки у відділення ДП «Львівстандартметрологія» за адресою: м. Дрогобич, вул. Б.Лепкого, 10.
41 % споживачів здійснили повірку без демонтажу лічильників води із залученням організацій, які проводять такі роботи у місці розташування лічильника (ванна, туалет, кухня тощо), за допомогою переносної повірочної установки. 2 % лічильників не пройшли метрологічну повірку та відповідно підлягали заміні.
У зв’язку із недостатнім кадровим складом водоканалу, частково є затримка з опломбуванням лічильників у споживачів, які виконали норму закону. Таким споживача не слід турбуватися: у найближчий час у них проведуть опломбування.
Також водоканал зняв з обліку лічильники у 494-х споживачів, які не провели вчасно метрологічної та відповідно переведенні на нарахування згідно із затверджених норм водоспоживання. На 01.07.25 з таких споживачів не провели повірку 104 споживачі.
Тому у черговий раз повідомляємо про необхідність споживачам багатоквартирних будинків самостійно провести метрологічну повірку,якщо лічильники не повіряли більше ніж чотири роки. Де можна дізнатися, чи ваш лічильник підлягає повірці:
- у паспорті лічильника води вказана дата первинної повірки;
- в акті опломбування та прийняття лічильника на абонентський облік зазначено дату поточної повірки та дату наступної повірки;
- у квитанції навпроти номера засобу обліку вказано дату повірки та слова «підлягає повірці»;
- за номером телефону 0 800 300 118.
Нагадуємо, що для проведення повірки є два варіанти:
- після розпломбування представником водоканалу самостійно демонтувати засіб обліку та транспортувати його у у відділення ДП «Львстандартметрологія» за адресою: м. Дрогобич, вул. Б.Лепкого, 10. Після позитивного результату повірки встановити лічильник на його місце та повідомити про це за номером телефону 0 800 300 118, після чого представник водоканалу опломбує засіб обліку. Представнику водоканалу слід надати свідоцтво про проходження метрологічної повірки, а у випадку не проходження повірки надати паспорт заміненого лічильника та довідку про непридатність засобу облік;
- скористатися послугами організації, яка проводить повірку без демонтажу. Повідомити про намір здійснити повірку водоканал за номером телефону 0 800 300 118. Після проходження такої повірки споживачу не слід перейматися, бо організації, які провели повірку, надають у водоканал свідоцтва про проходження метрологічної повірки. Після чого в абонентський облік вносяться зміни щодо такого лічильнику.
У випадку непридатності лічильника чи бажанні споживача його замінити – проводиться заміна на новий та повідомляється водоканал за номером телефону 0 800 300 118.