Пломбування квартирних лічильників після повірки відбувається відповідно до черги


Одним з основних завдань служби збуту КП «Дрогобичвоканал» сьогодні є проведення пломбування квартирних лічильників після того, як споживачі здійснили їхню повірку. До цього залучений основний склад служби, яка працює у посиленому режимі.

Пломбування здійснюється відповідно до черги. Її за телефонними дзвінками споживачів формують фахівці колцентру.

Якщо Ви подали заявку, просимо зберігати витримку і дочекатися дзвінка від представника водоканалу. Оскільки повірка набула масовості, то сьогодні спостерігаємо деяку чергу на пломбування. Хвилюватися з приводу того, що Ви записалися у колцентрі, та Вам ще не зателефонували для узгодження часу пломбування, не потрібно.

Якщо повірка здійснена – Ви виконали припис, вам не будуть нараховуватися додаткові нарахування. Тому дочекайтеся своєї черги!

Представнику водоканалу при пломбуванні слід надати свідоцтво про метрологічну повірку (якщо лічильник пройшов повірку), довідку про непридатність лічильника( якщо лічильник не пройшов повірку), паспорт лічильника ( якщо встановлено новий лічильник.