Чому не варто відмовлятися від повірки лічильника?


Проводячи повірку у районі вул. Спортивної, працівники КП “Дрогобичводоканал” стикаються з випадками, коли споживачі не погоджуються надати доступ до лічильника.
Відмовлятися від повірки невигідно для споживача.

По-перше, повірка проводиться безплатно, оскільки її вартість входить до плати за абонентське обслуговування, яку споживачі КП “Дрогобичводоканал” сплачують з січня цього року;
по-друге, якщо лічильник не проходить повірку, проводиться його заміна коштом водоканалу;
по-третє, споживачі, які відмовилися від повірки, будуть переведені на норму споживання послуг з водопостачання та водовідведення.
Для проведення повірки потрібно лише надати доступ працівникам водоканалу для демонтажу лічильника та встановлення на його місце засобу обліку з підмінного фонду підприємства. За декілька днів потрібно надати доступ для монтажу повіреного лічильника.
Ще раз наголошуємо, що абонентська плата включає лише повірку комерційних засобів обліку, а не заміну сантехнічних приладів, водяних мереж та присторої до них (фільтрів, зворотнього клапану, вентиля). Повірку засобів обліку, відповідно до законодавстава, водоканал проводить лише у приватному секторі.
Після завершення повірки у приватному секторі вул. Спортивної працівники підприємства проводитимуть її в інших районах приватної забудови, відповідно до плану підприємства.
З питань щодо повірки у приватному секторі ви можете звернутися за номером телефону 067-319-77-01.