Повірка квартирного лічильника – обов’язок споживача


Останній місяць КП “Дрогобичводоканал” активізувало роботу щодо контролю за дотриманням міжповірочного терміну лічильників. У деяких наших споживачів це викликає претензії. Нагадуємо, що функція контролю за міжповірочним інтервалом покладена на водоканал, відповідно до ЗУ “Про метрологію та метрологічну повірку”. Саму ж повірку, відповідно до цього закону, має проводити власник лічильника – споживач. Це передумова точних нарахувань. Повірка проводиться кожних чотири роки.
Підприємство активізувало цю роботу саме тепер, бо досі діяли жорсткі карантинні обмеження.
Перед повіркою представник водоканалу повинен розпломбувати лічильник та скласти відповідний акт. Після встановлення уже повіреного лічильника його слід опломбувати. Для розпломбування та опломбування квартирних лічильників просимо звертатися за номером телефону: 097-33-147-33.
Просимо з розумінням ставитися до виконання завдань представників водоканалу, передбачених законодавством.
Сама процедура повірки займає, як правило, 30 хв. Її здійснює Дрогобицьке відділення ДП “Львівстандартметрологія” на вул. Б. Лепкого, 10 (поблизу парку культури та відпочинку).
У випадку непроведення повірки квартирного лічильника водоканал має право перевести споживача на норму споживання на кількість осіб, зареєстрованих у помешканні, або здійснювати нарахування за показами загальнобудинкового лічильника.
Ще раз акцентуємо увагу, що в абонплату, яка буде запроваджена наступного року, входить повірка за кошт водоканалу загальнобудинкових лічильників води, які облікують послуги у цілому багатоквартирному будинку. Повірку квартирних лічильників абонплата не передбачає!!!