Заборгованість із плати за абонентське обслуговування підлягає примусовому стягненню через суд


З початку цього року відповідно до законодавства водоканали України запровадили плату за абонентське обслуговування. Більшість споживачів КП “Дрогобичводоканал” систематично сплачують цей платіж, втім є й такі, які нарощують борги. Заборгованість тих, хто відмовляється платити абонентську плату, зростає з місяця у місяць і буде стягуватися у примусовому порядку через суд. Адже підприємство недоотримує кошти, які законодавець та державний регулятор передбачили на забезпечення роботи служби,що обслуговує споживачів.
Плата за абонентське обслуговування не є платою за доставку води, як вважають деякі споживачі. Платіж включає конкретний перелік витрат, за які раніше споживач сплачував у структурі тарифу. Тепер ця сума витягнена із структури тарифу і названа “платою за абонентське обслуговування”.

Нагадуємо, що включає абонентська плата:
– витрати, пов’язані з укладенням договору про надання комунальної послуги;
– витрати підприємства на здійснення розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами;
– витрати на нарахування та стягнення плати за спожиті комунальні послуги (ведення обліку кожної квартири, внесення показників, формування квитанцій);
– витрати на зарплату спеціалістів та робітників служби збуту, канцелярські, інформаційні витрати;
– витрати на повірку, ремонт, монтаж, демонтаж комерційних засобів обліку;
– витрати на професійні послуги (юридичні);
– витрати на послуги банків з обробки та структурування інформації;
– витрати на інші функції, пов’язані з обслуговуванням виконавцем послуги абонентів за індивідуальними договорами (крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення).