КП “Дрогобичводоканал” вивчає можливості розробки програмного забезпечення для створення на своєму офіційному сайті кабінету споживача. Перспектива подавати показники лічильника та проводити сплату за отриману послугу для абонентів підприємства може стати реальністю уже з початку наступного року. Про це у прямому ефірі радіо “Франкова земля” заявив начальник водоканалу Роман Шагала.
З його слів, підприємство цього року взяло курс на поглиблення комунікації із споживачами. Для цього нещодавно відновлено офіційний сайт водоканалу та створено сторінку у соціальній мережі фейсбук.
– Акцент на вдосконалення комунікаційних потужностей зроблений передусім до того, аби формувати у споживачів об’єктивне розуміння про роботу КП “Дрогобичводоканал” і оперативно доносити до них актуальну інформацію, – мотивував керівник комунального підприємства.